Představení partnera Tomáš Zahálka
Tomáš je čtvrtkonový veterán - našich akcí se účastní už od roku 2016. Kromě toho, že se s námi na přednáškách dělí o jeho marketingové know how, tak se rozhodl Čtvrtkon podpořit i jako náš partner.
- Autor:
-
Karel Hladiš
- Publikováno:
- před 3 měsíci
1. Proč jsi se rozhodl podporovat Čtvrtkon?
Čtvrtkon navštěvuji od roku 2016 a od roku 2018 na něm přednáším, dokonce jsem zde měl svou první přednášku, tuším, že to byl #68 Čtvrtkon. Takže oceňuji mix přednášejících od profíků, po začínající borce, kteří tak mají příležitost své know-how předávat dál a takovéhle vzdělávací projekty je třeba podporovat.
2. Co ti spolupráce s Čtvrtkonem může přinést?
Pokud tím alespoň trochu zvednu šance, že podobné komunitní akce nezaniknou a naopak budou častěji, tak spolupráce plní svůj účel. Mně osobně Čtvrtkon na začátku kariéry dost pomohl, ať už získáním kontaktů, znalostí, nápadů, tak i v růstu podnikání, proto chci podporou vrátit kus toho, co jsem zadarmo dostal.
3. Co se ti nejvíc na našich akcích líbí?
Dostanete na Čtvrtkon speakry, které jinde velké konference marně loví. A na rozdíl od konferencích, kde ve většině případů jsi nakrmen self-promem, tak tady se tlačí ven znalosti napříč IT / MKT obory.
4. Co děláš ty nebo tvoje firma?
Primárně jsme zaměření na SEO pro Shoptet e-shopy, ale víc jak polovina klientů od nás bere i PPC reklamu a marketingové poradenství. Mimo to jsme postavili charitativní e-shop Dudlu pro srovnání marketingové karmy a publikujeme seriál pro začínající e-shopaře. Ale ve stručnosti nám na život vydělává SEO.
5. Jaká je tvoje profesní historie?
Po střední jsem vlítnul jako marketingový manažer do rostoucího e-commerce projektu, který po pár letech atakoval hranici jedné miliardy. Po čtyřech letech jsem si dal roční pauzu, odjel rubat stavby do Chicaga a po návratu nastoupil jako projektový manažer pro řetězec skate shopů. Takže mi trvalo asi 6 let, než jsem zjistil, že mám problém snášet autority a bude lepší jít na volnou nohu.
Od 2016 jsem na volné noze a hlavně na začátku jsem bral jakýkoliv kšeft od stavby WP webů, po UX, SMM, PPC až po SEO, což je skvělý způsob jak rychle vyhořet. Někdy od roku 2020 jsem předělal podnikání na specializaci v SEO pro Shoptet klienty. Dnes mám svůj tým, spolupracuji s řadou předních externích specialistů a když mám všeho dost, tak prchám do divno států jako je Sýrie, Afghanistán a Jemen.